Shipping policy

Onze pakketten worden verstuurd met PostNL. Hiermee is je bestelling verzekerd tegen diefstal of verlies. En zo kunnen wij garanderen dat je bestelling snel en veilig bij je wordt afgeleverd!

Houd er rekening mee dat de bezorging kan plaatsvinden tussen 9.00 en 18.00 uur. Ben je overdag niet thuis? Kies er dan voor om het pakketje bijvoorbeeld op je werk te laten bezorgen.


Niet thuis op het moment van bezorging

Wanneer je op het moment van bezorging niet thuis bent, ontvang je een briefje van de PostNL bezorger in de brievenbus met een ‘niet-thuis code’. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Als je niets doet, komt de bezorger de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs.


Verzendkosten

- Binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland rekenen wij geen verzendkosten!
- Bestellingen vanuit een ander land buiten de BeNeLux of Duitsland? Ook dat is mogelijk. Bij je bestelling zie je wat de bezorgkosten naar het land van jouw keuze bedragen.

    Levertijd

    Wanneer een artikel bij ons op voorraad is bedraagt de standaard levertijd 1 á 2 werkdagen (op werkdagen voor 17.00 uur besteld = de volgende dag in huis). Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel (tijdelijk) niet bij ons op voorraad is. Dan is de levertijd langer. Dit staat bij het artikel in de webshop aangegeven.


    Track and trace

    In principe is direct na verzending je pakketje via PostNL te volgen via de 'track-and-trace' code. Je ontvangt hierover direct een bericht nadat wij je pakketje hebben verzonden!


    Track and trace nog niet bekend bij PostNL

    Krijg je bij PostNL de melding “Pakket niet gevonden”, kan het zijn dat PostNL de Track & Trace nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van de verzending van je pakket in dat geval de volgende werkdag opvragen.

    Heb je de bestelling twee werkdagen na verzending nog steeds niet ontvangen en zie je nog steeds deze melding? Neem dan contact met ons op. Dan gaan we aan de slag!